
Prześlij zapytanie i swój profil
Powiedz nam, które oferty pracy mogą być dla Ciebie interesujące i podaj nam kilka informacji o sobie i swoim doświadczeniu.
Niezobowiązująca rozmowa zapoznawcza
Chcielibyśmy Cię poznać i dowiedzieć się więcej o tym, jak wyobrażasz sobie swoje zlecenie jako opiekunka/opiekun osób starszych w Niemczech i jakie umiejętności posiadasz.
Wyszukiwanie i przedstawianie odpowiednich ofert pracy
Sprawdzimy, czy wybrane przez Ciebie zlecenie jest odpowiednie i poszukamy zbliżonych alternatyw, abyś miała/miał maksymalną swobodę wyboru.
Podpisanie i rejestracja umowy
Gdy tylko znajdziemy Twoje zlecenie, a klient w Niemczech wyrazi zgodę, zorganizujemy wszystkie niezbędne dokumenty i ubezpieczenia oraz zaplanujemy Twój przyjazd.
Podróż do domu podopiecznej
W uzgodnionym dniu zostaniesz odebrana/-y z domu uzgodnionym środkiem transportu i rozpoczniesz podróż do domu swojej podopiecznej/swojego podopiecznego. Będziesz w stałym kontakcie ze swoim koordynatorem, który będzie Ci towarzyszyć przez pierwsze godziny.
Skontaktuj się teraz i znajdź pracę!
Porozmawiajmy razem o tym, ile możesz zarobić, jakie zadania na Ciebie czekają i jak możemy razem pracować. Czekamy na wiadomość od Ciebie!
lub zadzwoń do nas:
71 716 67 73
71 716 67 73
Najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy z Alana
Od czego zależy mój zarobek?
Twoje wynagrodzenie składa się z różnych czynników. Podstawowo, Twój zarobek zależy od Twoich umiejętności językowych, miejsca pracy oraz osobistych cech i bonusów.
Skontaktuj się z nami, aby wspólnie omówić Twoje oczekiwania finansowe i odpowiednie stanowiska.
Czy w trakcie zlecenia mam ubezpieczenie chorobowe?
Oczywiście zajmujemy się Twoim ubezpieczeniem zdrowotnym oraz wszystkimi innymi ubezpieczeniami.
W drodze na zlecenie zostanę odebrana z domu, czy muszę dojechać do najbliższego dworca?
Planujemy każdy przyjazd indywidualnie. Proszę podziel się z nami swoimi życzeniami, a my postaramy się dostosować przyjazd do Twoich wymagań.
Co, jeśli nie mogę rozpocząć pracy jak planowałam?
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz podjąć pracy, poinformuj nas niezwłocznie. Znajdziemy wtedy odpowiednie rozwiązanie.
Co mam zrobić, jeśli opis zlecenia i stan zastany na miejscu to dwie różne rzeczy?
Jeśli zauważysz, że na miejscu są duże różnice w stosunku do opisu stanowiska, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Poszukamy jak najszybciej rozwiązania, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.
Czy mogę przedłużyć zlecenie, jeśli warunki mi bardzo odpowiadają?
Jeśli szczególnie podoba Ci się stanowisko pracy, oczywiście masz możliwość przedłużenia swojego pobytu, o ile klient się zgadza. W takim przypadku chętnie z nami rozmawiaj.