Jak wygląda proces rekrutacyjny oraz współpraca z Alaną
Gwarantujemy 100% wsparcia zarówno podczas procesu rekrutacyjnego, jak i pobytu na zleceniu

Powiedz nam, które oferty pracy mogą być dla Ciebie interesujące oraz podaj nam kilka informacji o sobie i swoim doświadczeniu.
Chcielibyśmy Cię poznać i dowiedzieć się więcej o tym, jak wyobrażasz sobie swoje zlecenie jako opiekunka/opiekun osób starszych w Niemczech i jakie umiejętności posiadasz.
Sprawdzimy, czy wybrane przez Ciebie zlecenie jest odpowiednie oraz poszukamy zbliżonych ofert, jeśli jest taka potrzeba, abyś miała/miał maksymalną swobodę wyboru.
Gdy tylko znajdziemy zlecenie odpowiadające Twoim oczekiwaniom, a klient w Niemczech zaakceptuje Twoją kandydaturę, przygotujemy wszystkie niezbędne dokumenty i ubezpieczenia oraz zaplanujemy Twój wyjazd.
W uzgodnionym dniu zostaniesz odebrana/-y z domu i zarezerwoanym przez nas środkiem transportu rozpoczniesz podróż na miejsce zlecenia. Zapewniamy kontakt z Twoim koordynatorem, który będzie do Twojej dyspozycji zarówno podczas podróży do Niemiec, jak i podczas pobytu na zleceniu.
Porozmawiajmy razem o tym, ile możesz zarobić, jakie zadania na Ciebie czekają i jak możemy razem pracować. Czekamy na wiadomość od Ciebie!
Od czego zależy mój zarobek?
Twoje wynagrodzenie składa się z różnych czynników. Podstawowo, Twój zarobek zależy od Twoich umiejętności językowych, miejsca pracy oraz osobistych cech i bonusów.
Skontaktuj się z nami, aby wspólnie omówić Twoje oczekiwania finansowe i odpowiednie stanowiska.
Czy w trakcie zlecenia mam ubezpieczenie chorobowe?
Oczywiście zajmujemy się Twoim ubezpieczeniem zdrowotnym oraz wszystkimi innymi ubezpieczeniami.
W drodze na zlecenie zostanę odebrana z domu, czy muszę dojechać do najbliższego dworca?
Planujemy każdy przyjazd indywidualnie. Proszę podziel się z nami swoimi życzeniami, a my postaramy się dostosować przyjazd do Twoich wymagań.
Co, jeśli nie mogę rozpocząć pracy jak planowałam?
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz podjąć pracy, poinformuj nas niezwłocznie. Znajdziemy wtedy odpowiednie rozwiązanie.
Co mam zrobić, jeśli opis zlecenia i stan zastany na miejscu to dwie różne rzeczy?
Jeśli zauważysz, że na miejscu są duże różnice w stosunku do opisu stanowiska, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Poszukamy jak najszybciej rozwiązania, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.
Czy mogę przedłużyć zlecenie, jeśli warunki mi bardzo odpowiadają?
Jeśli szczególnie podoba Ci się stanowisko pracy, oczywiście masz możliwość przedłużenia swojego pobytu, o ile klient się zgadza. W takim przypadku chętnie z nami rozmawiaj.